O Hayat Benim 11. Bölüm Tek Parça İzle

O Hayat Benim 11. Bölüm Tek Parça İzle



Fox Tv'nin sevilen dizisi " O Hayat Benim "de 11. bölümde neler oluyor neler... Bahar kardeşini çok sevdiği için hiç bir şekilde Efsun'dan ve onun söylediklerin kuşku duymaz. Her şeyi ortada apaçık gibi görür ve Ateş'in onu kardeşiyle aldatmıştır. Bu yüzden artık kendisi için Ateş defteri çoktan kapanmıştır. Diğer taraftan Hatice Bahar’la konuşamadan kaza geçirir. Komaya girer. Nuran derin bir soluk alır. Fakat bu uzun sürmeyecektir. Hatice’nin durumu iyiye gitmektedir, komadan çıkacaktır. Nuran’ın bu konuda bir planı yoktur. Foyaları pek yakında meydana çıkacaktır. Ateş ise paramparçadır. Aşktan umudunu kesmiştir. Artık intikamına odaklanacaktır.
o hayat benim izle,O Hayat Benim 11. Bölüm Tek Parça İzle, o hayat benim 11. bölüm özeti, o hayat benim 11. bölüm
Share this article :

Yorum Gönder

 
Gundem Haberleri Son Dakika Haberleri Film Fragmani izle Spor Haberleri Magazin haberleri Saglik Haberleri Turkce Dublaj Online Film izle Kamu personeli haberleri