O Hayat Benim 12. Bölüm Tek Part İzle

"O Hayat Benim 12. Bölüm Tek Part İzle"





O Hayat Benim 11. bölüm özeti :
 Artık Bahar kardeşi Efsun’un gerçek yüzünü görmüştür. Ve Efsun'u hayatından tamamen çıkarmaya karar vermiştir. Bu arada Bahar ve Ateş yeniden yakınlaşmıştır. Bu durumdan çok rahatsız olan Efsun ise planlarının işe yaramadığını görünce deliye döner. Diğer yandan, Nuran bahçedeki cesedi ortadan kaldırmak için yeni planlar peşindedir. Efsun’un evden kovduğu Bahar, gecekonduya giderek Nuran’ın tüm planlarını bozar. Yeniden bir araya gelen Bahar ve Ateş arasındaki aşk, artık her şeye karşı duracak kadar güçlüktedir.
o hayat benim izle,O Hayat Benim 12. Bölüm Tek Part İzle, o hayat benim 12. bölüm özeti, o hayat benim 12. bölüm full izle
Share this article :

Yorum Gönder

 
Gundem Haberleri Son Dakika Haberleri Film Fragmani izle Spor Haberleri Magazin haberleri Saglik Haberleri Turkce Dublaj Online Film izle Kamu personeli haberleri