Home » , » O Hayat Benim 10. Bölüm Tek Parça İzle

O Hayat Benim 10. Bölüm Tek Parça İzle

"O Hayat Benim 10. Bölüm Tek Parça İzle"

Bu bölümde olan gelişmelerden şöyle biraz bahsedelim. İntikam peşinden koşan Ateş, kendini bu yola iyice adayınca Bahar’ı da ne kadar yaraladığını bir türlü fark edemez. Ateş'in aklı fikri,düşüncesi, gözü annesinin babasının katili olmuştur.Ateş’in dövmeli adamla bir ilgisi olduğunu Efsun anlamıştır. Her fırsatta takip edildiğini söyler, Ateş’i yanına çağırır. Efsun sonunda istediğini başarmış iki sevgilinin arasına kara kedi gibi girmiştir. Hatice işten atılma raddesine gelince müştemilattakilere iyice bilenir. Olanları öğrenmeye foyalarını ortaya çıkarmaya kararlıdır. Belediyenin gecekonduları istimlak edeceği haberi müştemilata bomba gibi düşer. Nuran da İlyas da iyice köşeye sıkışmıştır artık. o hayat benim izle , O Hayat Benim 10. Bölüm Tek Parça İzle
Share this article :

Yorum Gönder

 
Gundem Haberleri Son Dakika Haberleri Film Fragmani izle Spor Haberleri Magazin haberleri Saglik Haberleri Turkce Dublaj Online Film izle Kamu personeli haberleri