O Hayat Benim 4. Bölüm Full İzle

O Hayat Benim 4. Bölüm Full İzle
Merakla beklenen 4. bölüm yayınlandı... Fox tv nin sevilen dizisi ve herkesin gönlünü fetheden " O Hayat Benm " dizisinde 4. bölümde acaba neler oluyor? Hemen sizlere O Hayat Benim dizisinin 4. bölümünde yaşanacak tüm olayları ve gelişmeleri aktarıyoruz.
  Bu bölümde Bahar’ın dedesi olan Yusuf Bey'in hayaleti aileyi içten içe takip etmektedir. Yusuf Bey'in yeğeni olan Osman ortalıktan kaybolmuş olan amcasının izini sürmeye başlar, İlyas ve Nuran’ı yeni taşındıkları müştemilatta bulur. Nuran korku içinde foyalarının meydana çıkmaması için çırpınır. Efsun’un tek derdi ise ‘hayatını’ kimseye kaptırmamaktır. Annesine bile… Ancak yeni hayatına alışmak da onun için kolay olmayacaktır... Ateş ise Bahar’ı tanıdıkça genç kıza doğru çekilir, kafası karışır. Genç adam yüreğinde ilk kez alevlenen aşkla, yıllardır beslediği intikamın arasında kalacaktır.


o hayat benim izle,O Hayat Benim 4. Bölüm Full İzle,o hayat benim 4. bölüm özeti, o hayat benim dizisi 4. bölüm tek part izle
Share this article :

Yorum Gönder

 
Gundem Haberleri Son Dakika Haberleri Film Fragmani izle Spor Haberleri Magazin haberleri Saglik Haberleri Turkce Dublaj Online Film izle Kamu personeli haberleri