O Hayat Benim 16. Bölüm Tek Parça İzle

O Hayat Benim 16. Bölüm Tek Parça İzle



Fox Tv nin en gözde dizilerinden biri olan " O Hayat Benim " 16. bölüm gelişmelerinden bahsedelim... Ateş Bahar'a kendisiyle ilgili geçmişini ve bütün sırlarını anlatır. Anlatır çünkü Bahar'ın kafasındaki şüpheleri bitirmek istemektedir.Bahar aşık olduğu ve değer verdiği erkeğin ailesinin gaddarca öldürüldüğünü öğrenince çok üzülür ve paniğe kapılır. İntikam peşinde koşarken Ateş’in başına bir şey gelmesinden çok endişe duymaktadır. Her şeye rağmen güvendiği Mehmet Emir’e Ateş’in sırrını açar. Mehmet Emir ailesinin böylesi korkunç bir suça karıştığını öğrenince dehşete kapılır ve annesiyle hesaplaşmaya gider. Herkes Edibe’ye tavır alır. Atahan ailesi tel tel çözülmektedir. Efsun Ateş’i elde etmek için ailesinin katilini ele verir. Olacaklardan korkan Bahar peşlerinden gider ama çok geç kalır… Bu arada Nuran’ın başı, istenmeyen bir misafirle dertlidir…
o hayat benim izle,O Hayat Benim 16. Bölüm Tek Parça İzle, o hayat benim 16. bölüm özeti, o hayat benim 16. bölüm
Share this article :

Yorum Gönder

 
Gundem Haberleri Son Dakika Haberleri Film Fragmani izle Spor Haberleri Magazin haberleri Saglik Haberleri Turkce Dublaj Online Film izle Kamu personeli haberleri