Ekin Koç Kimdir

Ekin Koç, 1986 yılında İstanbul'da doğmuştur. 1,70 cm boyundadır. Göz rengi kahverengidir. Oyunculuk hayatına 35 Buçuk Sanat Evinden aldığı eğitim ile başlamıştır. Vahide Gördüm ve Altan Gördüm gibi ünlü 2 isimden oyunculuk eğitimi almıştır. Fox tv'de olan Sana Bir Sır Vereceğim adlı dizide oynamıştır. Şuanda da "Benim Adım Gültepe" adlı dizide oynayacaktır. Genç ve yakışıklı oyuncumuza başarılar diliyoruz. Ekin Koç kimdir, ekin koç kaç yaşındadır, ekin koçun boyu kaçtır, ekin koç nerede doğmuştur, ekin koçun gözleri ne renktir, ekin koçun yeni oynadığı dizi hangisidir, ekin koç bana hicran de
Share this article :

Yorum Gönder

 
Gundem Haberleri Son Dakika Haberleri Film Fragmani izle Spor Haberleri Magazin haberleri Saglik Haberleri Turkce Dublaj Online Film izle Kamu personeli haberleri