Home » , , » Benim Adım Gültepe Dizisi Oyuncusu Ekin Koç Kimdir

Benim Adım Gültepe Dizisi Oyuncusu Ekin Koç Kimdir

Benim Adım Gültepe Dizisi Oyuncusu Ekin Koç kimdir?
Türkiye’nin yeni ve genç oyunları arasında yer almakta olan Ekin Koç, 15 Ağustos 1986 tarihinde İstanbul’da dünyaya gelmiştir. 1986 doğumlu olan Ekin Koç, günümüz yılına (2014) göre 28 yaşında olan ünlüler arasında yer almaktadır. 1,70 cm boyunda ve kahverengi gözlü olan Ekin Koç, Vahide Gördüm ve Altan Gördüm gibi iki usta oyuncudan oyunculuk eğitimi almıştır. Fox TV ekranlarında yayınlanmış olan Sana Bir Sır Vereceğim dizisinde Tilki karakterini canlandırmıştı.
 Yeni sezon dizisi olan "Benim Adım Gültepe" dizisinde Seyfi rolünü canlandıracak olan ünlü oyuncunun gerçek adı Ekin Koç’tur. Benim Adım Gültepe dizindeki Seyfi rolü ise ; 17 yaşında. Orta 3. sınıf öğrencisi. İki yıl üst üste sınıfta kalmış. Eğitime inancı yok. Hedefleri başka. Haliyle okumak da istemiyor. Haksızlığa tahammülü yok! Adalet duygusu her daim ön planda. İleride büyük bir adam olmanın hayalini kuruyor. Ama bu yolun okuldan değil sokaktan geçtiği inancını taşıyor. Babası ile arasında derin bir çatışma var. Eşref'i, kendine rol model olarak belirlemiş. O'na olan saygısı ve inancı tam. En belirgin özelliği kıvrak zekası. Başkaldıran, isyankar bir yapısı var. benim adım gül tepe, benim adım gültepe oyuncusu ekin koç, Benim Adım Gültepe Dizisi Oyuncusu Ekin Koç Kimdir, benim adım gültepe dizisi ne zaman yayınlacak,ekin koç kaç yaşında, ekin koç tilki karakteri, benim adım gültepe seyfi ekin koç
Share this article :

Yorum Gönder

 
Gundem Haberleri Son Dakika Haberleri Film Fragmani izle Spor Haberleri Magazin haberleri Saglik Haberleri Turkce Dublaj Online Film izle Kamu personeli haberleri