SEVDALUK DİZİSİ FİNAL ŞARKISI – YÜKSEK DAĞLARA DOĞRU SÖZLERİ


SEVDALUK DİZİSİ FİNAL ŞARKISI – YÜKSEK DAĞLARA DOĞRU SÖZLERİ MAYIS 30TH, 2014 sevdaluk dizisi son bölümde çalan şarkı, sevdaluk dizisi sezon finali son bölümde çalan şarkı Yüksek Dağlara Doğru Sözleri, sevdaluk dizisi final bölümde çalan Sevdaluk-dizisi Sevdaluk-dizisi Çok sevdiğime değil, bilmemene yanarım Seni gördüğüm her gün içten içe kanarım Kara gözlerin beni nasıl yaktı sevdiğim Hallerimden bellidir seni nasıl sevdiğim Yüksek dağlara doğru haykırsam sevdiğimi Belki dağlar anlardı nasıl özlediğimi Bulut gibi hislerim savruldu yüreğine Yağmur olur yağardım o uzun saçlarına Ağaçlar çiçek açtı kış bitti bahar oldu Sevdamız bir fidandı çiçek açmadı soldu Daldaki yaprak gibi kurudum düştüm yerlere Sevdiğim bakamadım gözlerine bikere Yüksek dağlara doğru haykırsam sevdiğimi Belki dağlar anlardı nasıl özlediğimi Bulut gibi hislerim savruldu yüreğine Yağmur olur yağardım o uzun saçlarına Koliva Yüksek Dağlara Doğru parçası daha önce Benim İçin Üzülme adlı dizide seslendirilmişti. SEVDALUK DİZİSİ FİNAL ŞARKISI – YÜKSEK DAĞLARA DOĞRU SÖZLERİ
Share this article :

Yorum Gönder

 
Gundem Haberleri Son Dakika Haberleri Film Fragmani izle Spor Haberleri Magazin haberleri Saglik Haberleri Turkce Dublaj Online Film izle Kamu personeli haberleri